Sunday, May 1, 2011

farmville....

salam....

kali ni au nk updates plak pasal farmville aku tu....untuk info korang....pokok tomato aku tu..dh byk dh hasilnyer aku dpt...dh macam2 dah aku wat masak...ade yg pas petik, basuh2...trus aku ngap...sedap....fresh dr ladang gitu...hehehe....

tp tu lah...la ni musim panas just around the corner, (itu la untung nyer belajor english education)hahaha....semua tanaman aku semakin menunjukkan ke arah .......mati....isk..isk..isk...daun2 dh start gugur...ade yg tinggal batang jer...lgpun agaknyer deme tu tau yg awok ni nk balk msia tk berapa hari je lg kan...tu lah gamaknyer deme tu sedih...erm...tk per...bak kata hubby awok, nnti2 blk dr msia tu awok tanam er lg...bukan payah nyer pun...huhuhuhuu....

tk pe lah...awoktk kisahler...benihnyer pun byk lg...ikut ler...blk msiani awok cari ler benih lg..apa yg nk susahkan...heheehe.....jom layan gambor tomato yg msih sihat lg nie...gambor yg dh ayu tknk ler awok ngambilnyer...awok tkde mood nk ngambilnyer...ikiikiii....





so....nnti2 kita sambung lg...salam...

1 comment: