Wednesday, September 14, 2011

Riang Ria di Aidilfirtri 2011

Salam....

erm....walaupun kita dh sambut raya dh hampir pertengahan tp kemeriahannyer tetap terasa kan....erm...memandangkan dh lama aku tk updates blog ni...so aku updates ler secara keseluruhannyer sewaktu aku berada di msia...bab masa aku ngah taip ni...aku dh berada di qatar dh...

Tahun nie agak kurang meriah sikit ler kan...yelah...adik ipar aku...kedua-dua ibubapanyer meninggal dunia 2 hari sebelum raya...semoga arwah mak n bapa khalid ditempatkan bersama2 dgn org yg beriman,al-fatihah....

Ok, bis bab tu...satu lg yg sedih...en suami kena kijer ler....dia tk cuti..tp blk msia pada 3/9...so hari first tu mmg tde lah yerk...tp tkper...aku ok jer...hahahah....so lepas salam2 tu...agenda seterusnyer pergi ke melaka with anak2 jumpa ngan atok n mak wannyer ler...sempat ler beraya kt umh pak dara n kakak ipar aku...alhamdulillah...bis je melaka....trus blk palong petang tu jugk...alhamdulillah semuanyer ok...cuma biasa ler...time2 raya kan...keta mmg byk ler kt jln raya ni....letih jugk ler...sampai umh palong...family adik ipar aku, su pulak dtg.....pastu sepupu2 aku dr segamat plk serang...w/pun keletihan tp ttp meriah...yg bestnyer...tahun nie...murah rezeki kita org...semua rendang,ketupat n lemang habis...sold out...tu yg suke tu...

Hari ke2 tk kemana2 pun...adik aku blk...uda n khalid....happy gitu2 je lah..mlm tu plk lin n family plk sampai dari kota gelangi...seronok lg ler.....masuk hari ke3 plk...family abg halim dr puchong plk bertandang...siap bawa ikan siakap 2 ekor dgb berat hampir 6kg...pergh....bakar ler pe lagi....mkn ramai2...mmg seronok...ptg tu plk keletihan....

Hari ke4...bertandang ke umh uda di muar...lunch di rumah ina....ptg blk...begitu ler citernyer...so now kita layan gambau plk yerk....

hanyer ini saje yg hadir tok tahun nie......alhamdulillah...thn depan agak2 muka aku n anak2 ade ke tk?....ingt tahun depan nk jumpa obama...nk bg dia rasa sambal tempoyak...blh ker?....kikikiki....


just mama, najmi n najwa jer...


bako...jgn tk bako...aqil oooooiiii..........


Puksu pun terlibat sama...kikikiki....


main bunga api lg...


najwa kt umh ibu...


semasa di umh k.ngah...

itu je lah tok entry raya thn nie.....agak2 seronok tk?...kuikuikui......salam...

No comments:

Post a Comment