Saturday, September 17, 2011

Tortilla versi R2 701

Salam....

Hah...tu dia menu aku petang ni merangkap dinner lah tu...alhamdulillah...kenyang dh pun...baru blh upload...hahaha...

Yg benornyer..ptg ni tk rajin mana pun...aku diserang selsema dh ni...kepala berat jer...pas je mkn lunch td telan piriton trus tido...nk bgtau jugk....dlm kol 515...en suami nk g kijer aku bru bgn...en suami ckp..najmi tanyer tkde ke benda nk mkn ptg nie...adussss...sian plk aku dgr...trus aku kuarkan sosej, tortilla, tomato, bwg bsar n cheese...aku goreng tanpa minyak roti tu...ke tepikan...pastu brg2 yg aku sebutkan tu aku potong dadu...goreng letk sikit butter...biller dh kecut...masukkan 2 biji telor..kacau bgi rata...kiranya ala2 telor hancor ler..sramble eggs...trus balut kt tortilla..tu je le menu nyer pun...aku punyer resepi simple2 jer...kikikiki....yg penting siap cepat...sian ngan 2 beradik tu...aku gorengkan jugk sosej pun tanpa minyak 2 batang..

so kalo korang rajin...nk follow, follow ler...now layan ler gambau yg tk seberapa ni...



Salam....

No comments:

Post a Comment