Monday, May 7, 2012

Refresh...refresh...refresh.....

Assalammualaikum.... Dah lama btol kan aku tk updates blog ni...hahahaa....bhn byk jer sebenarnyer...cuma aku dh mmg malas...biller disahkn pregnant lg aku malas nk updates....hahahha...blh?...tanah aku kan...so suke aku ler...kikiki... Entah cmne ler blh plk terfikir mlm ni nk updates...sib baik passwordsnyer aku igt lg...kalo tk...alamat berkubur ler blog yg satu ni.... Since dh lama tk updates..so aku nk kongsi sikit ler diri aku ni....alhamdulillah aku pregnant nk masuk 9 bln dah...insya allah anak yg ke tiga...alahan?...kalo first n second aku tk ler truk alahannyer...senang citer mmg tk de ler alahannyer...tp kali ni btol2 menguji diri aku...agak truk jgk alahan aku kali ni...tp alhamdulillah berjaya jgk aku hadapinyer...cuma biasaler...maybe ubat kt qatar ni tk serasi ngn aku kot...tu yg trok kot...kikiki....cuma aku perasan kaki ni aku agak sesak nafas yg agak menyesakkn aku jer...hahahha....maybe sebab kandungan aku dh bsar so nk tarik nafas pun cm payah jer...so far alhamdulillah...still blh berthn lg...walaupun kadang kala aku rasa cm skunk jer nk soh doktor tu operate aku cecepat...hahahahah....tersiksa beb...dugaan betol kali ni... Insya allah aku akan dioperate pada 31/5/2012 @ 830am bersamaan hari khamis...harap sgt agar semuanyer berjln ngn lancqr,amin....hah? Gender?....yg ni pun masalah jgk ni....doktor kt qatar kata girl itupun dia tk sure sgt...doktor kt sini pun tk sure jgk...bab asal nk nengok jer baby ni tutup ngn kaki dia...nk nengok muka pun dia tk bg...bis cmne...kikiki....bg aku, aku tk kisah mana...yg penting aku ngn baby sihat....lgpun aku dh ade sepasang dh...nipun aku sedang berfikir sama ade nk ikat trus or leks lu....nengok keadaan cmne nnti... Itu ler serba sikit tentang diri aku wat masa ni....nk masak pun aku malas...tp ari ni rajin sikit...kikiki....aku wat strawberry triffle....saje try guna roti biasa jer....lom mkn lg...esok kot baru nk cuba...before this aku wat blueberry tp kt kg mna nk dpt benda2 tu semua kan...so belasah jer apa yg ade.... BTW, doakan aku agar semuanyer berjln ngn lancar yerk....amin....ok...now aku nk tido dulu...najwa pun dh ku pakai kan inai...sibuk dr siang td nk pakai inai...so dh pkaikn senyap jer...dh tk nk tido plk minah tu...lantak ler yg penting aku nk tido dh...kikiki....mata dh berat plk... Cm biasa....korang jg diri korang bebaik yerk....aku doakan kita semua semoga dirahmati allah s.w.t, amin...

No comments:

Post a Comment