Saturday, March 8, 2014

2014

Assalammualaikum.....

Alhamdulillah....setelah bekurun tk buka blog ni...akhirnye hari ni Berjaya jgk bukak pintu ni setelah secara tk sengaja terjumpa kunci pintu ni....Alhamdulillah....akan ku simpan kemas kunci ni....berkobar-kobar sekejap jer...kikiki...silap2 pasni hilang lg...hahahahaaha....

Time rajin...rajin ler aku menyapu Tanah kedaung aku ni....kot malas...kelaut lah kita...kikikiki....

BTW....tkde citer yg menarik pun tok aku kongsikan kt tanah kedaung aku ni... erm....Alhamdulillah tahun ni najmi dah naik year 3...najwa year 2 while najihah plk nk masuk 2 thn dh...diam tak diam...dh lebih setahun rupanye aku tk hupdet kt tanah aku ni...tu bemakna...aku trun ke laut lah tu...maklumler...laut tkde wifi...hahahahaha....

2014...thn yg awal-awalnye sudah tercalar ngan beberapa kejadian di Msia...eh...lupa plk...aku masih lg di Qatar yerk...tk g mana2 pun...masih lg di sini...masih seronok lg disini...insha allah...selagi diterima bekerja disini...maka aku akan tetap setia follow hubby aku disini....ecehhh......

Berbalik pada cerita tadi....awal2 tahun lg dh tercalar....baru 2 bulan setengah...Alhamdulillah...mujur semuanye selamat...Alhamdulillah....yg penting happy...

Ari ni dpt berita yg flight MH370 terhempas di Vietnam...jujurnye aku tak sure confirm ke tak...walaubagaimanapun...aku doakan semuanye selamat......moga keluarga penumpang tersebut tabah n redha dgn segala kemungkinan....amiin....

Ok...nnti aku hupdet lagi yerk...nk sambung kijer2 umh yg terbengkalai beberapa lamanye...hahahahaha.....angkara mood yang agak swinggggg jer.....

wassalam....

No comments:

Post a Comment