Friday, October 19, 2012

Nurul Najihah....

Assalammualaikum.....

Erm agak lama jgk aku tak mengupdate kt sini kan...huhuhu..hajat hati tu kalo blh nk update tetiap hari...tp apa kan daya kekangan masa yg agak terhad...kikiki...terhad lah sgt kan....btol3...sejak dh ade dak kenit ni...pergh....alhamdulillah....masa n pergerakan agak terbatas sikit....

Nama dak kenit aku ni, nurul najihah binti mohd fadzil...kena ler bagi full namekan....kikiki....la ni umur dia dah nak masuk 6 bulan dah...alhamdulillah masih lagi BF until now...try jgk bg susu FM...tp dia tknk..n yang buat aku happy tu, susu masih lg ade....rezeki dak kenit, alhamdulillah...

So far, dia ok...biasalah baby kan...ade masa cerewet, ade masa ok...tp so far alhamdulillah tk ler susah pun jaga dia...selain fully BF, najihah jugak ber CD...aku start pakai kan CD kt dia masa dia dlm pantang lg...till now...so far ok sgt2...yelah kan....dpt ler jimat sikit duit tu...n fyi, kira modal tok beli CD tu dh blh wat modal pusingan dah org kt...kikiki....tu yang seronok sgt  tu...n najihah pun tkde masalah sgt pun pakai CD ni...

Najmi n najwa pun la ni dh blh harap dh...bile aku minta tolong nengok kan adik derang, so far alhamdulillah blh lar...blh lar...w/pun kekadang cam payah tp ok lah...kikiki....btw...sayang jgk derang ni kt adik derang...hahahaaha.....yang penting derang ni suke sgt kaco adik dia time adik dia tido,,,dh ler masa tu ler aku nk luruskan pinggang sekejap....geram pun ade tau....tp budak2 kan....mana dia tau kita penat ke tk.....bg derang happpy jer...ade aku kisah...kikikik.....

Btw, korang layan ler gambau2 ni yerk....zassssss..............

 dia sudah pandai main air liur dia...plus hisap2 jari dia...lemak2 krim dowh...kikiki...
 
 time tido pun kena snap ke....hahahha...
 
 
sapa lg bulat matanyer....ade aku kisah ke der...
 

So.....ni je lh gambau yg ade yerk...nnti2 ade masa aku upload lg...now aku nk tido dah...sambil tunggu baju aku stop, tu yg aku update ni...so now dia dh stop n aku dah masukkan dlm dryer..so blh lah zzzz.....kot ade masa lg aku update...kalo tk...erm...tunggu je lh...kikikiki....macam2 aktiviti aku yg aku tgh buat ni...salah satunyer...berkebun n memanik...nnti ade masa aku upload gambau yerk...tp lambat skit ler...bab nk kena on lappy bagai...nk upload dr ipad or tab tk pandai...buta it...kikiki...pasal tu kalo korang pasan...entry aku yg sebelum ni mana ada gambau...hahahaha....so..kita jumpa lain kali yerk...korang doakan ler aku rajin nk menghapdet tanah kedaung ni yerk....wassalam...
 

No comments:

Post a Comment