Sunday, February 6, 2011

kata-kata hikmah ...1

Salam.....
erm....kali nie nak kongsi kata2 hikmah plak....FYI, kata2 inspire nie aku dpt kat teh uncang lipton...kalo nak tau, kt sini kertas yg de kt uncang tu de ar tertulis kata2 inspire nie...so aku pun kompol ar benda alah nie...jd...biller dh de blog nie, tk salah kalo kita kongsi sama2 kan?....heheheh....aku tak tau lah kt msia de ker tidak...bab aku klo minum teh, aku beli byk2 kt cameroon...asal bis jerk naik lah aku ke sana....kikiiki....setahun tu de ar 3 or 4 kali naik...hehehe...so kata2 yg pertama yg aku nak share : -

" watching how light streamed through a hole in his window shutter, Ibn Al Haytham was inspired to invent the pinhole camera"

So, tambh ler satu lg ilmu tok hari ini....Insyaallah aku akan cuba tok cari 1 hari, 1 inspire nie....

Semoga kita semua dilimpahkan kesihatan yg penuh barakah, amin...

Wassalam..

No comments:

Post a Comment