Wednesday, February 23, 2011

The Prophet of Islam Muhammad Biography & Pictorial Guide

Assalammualaikum,

Erm....dah lama tk menaip pepe entry kt blog aku hari nie...so nk dijadikan cerita, semmlm sehari suntok kita org sekeluarga berjln2 @ ronda2 di kota doho....hahha.....mana lg tempat yg paling tau jln yg tk akan sesat2 nyer kan...Landmark lah....heheeheh...

Dlm jln2 tu singgah lah kt outlet2 yg de kt dlm landmark tu...terpandang ler buku nie...teringat kt madam lala...mdmlala.blogspot.com yg dia de citer pasal buku nie...belek punyer belek...erm mmg dh berkenan ler...sgt2 sesuai tok aku yg rajin membaca nie..konon2nyer lah kan...dgn penuh semangat aku pun beli ler sebuah..w/pun bahasa yg digunakan dlm bahasa engeris, aku gagahkan jugak tok membacanyer...biller dh sampai umah tu, trus ler aku belek2 lg ngan trus mendalam lg....erm.....mmg best giller buku nie...bahasanyer pun simple n mudah difahami....siap de gambar n ilustrasi lg....seronok membacanyer..enjoy..so korang, tk rugi ler membeli buku nie...bagus tok kita jugak kan...sifat2 baginda yg pemurah, amanah, dari mula baginda dilahirkan sehinggalah baginda wafat...menitik air mata nie....semuanyer ade diceritakan dlm buku tersebut....

Itu saje lah tok entry kali nie....
Semoga kita semua dirahmati,dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki, amin...
Wassalam...

No comments:

Post a Comment